Camine

prodecan.social.fmv@usamvcluj.ro

Un nou sistem de completare a locurilor vacantate din cămin (eliberare prin decazare)

Prin acest sistem dorim să creștem transparența procedurilor de atribuire a acestor locuri. În momentul în care apar locuri disponibile în cămin, vă vom anunța prin intermediul acestei pagini. Pentru locul eliberat, studenții interesați sunt rugați să completeze un formular-cerere de atribuire a acestor locuri. Formularul este activ pentru o perioadă limitată (câteva zile) după care cererile sunt analizate de către Administrator și Consiliul Studențesc de Cămin, în legătură permanentă cu conducerea FMV. Atribuirea locului va fi făcută publică tot prin intermediul acestui site. Ulterior atribuirii, studentul este obligat să se prezinte la sediul Administrației căminului pentru completarea documentelor

Locuri disponibile: 3 baieți și 5 fete cămin VIII

mai sunt disponibile 4 locuri pentru băieți însă NUMAI PÂNĂ ÎN LUNA FEBRUARIE 2020 în camere la mansarda căminului VIII. Vă rugăm să menționați în formular dacă doriți un asemenea loc pe perioadă mai scurtă (la mențiuni)

Formular cerere loc

Cererile se depun online până la data de 07 nov 2019 orele 12,00

Se vor analiza doar cererile depuse prin intermediul acestui formular!

Cazarea se face în data de xx oct 2019 între orele xx la Administrația Căminului

Președintele și viceperședintele caminului VIII- Marinescu Răzvan si Vidrighin Radu la treabă în prima zi de cazări
 
Administratorul Balea Nicolae și studenta Hiruța Ana ajută studenții la întocmirea contractelor de închiriere
 
Studentele Petruse Georgiana și Vărărean Oana ajută bobocii, întâmpinându-i cu un zâmbet colegial
 

Pentru cazare, studentii au nevoie de urmatoarele documente:

  •     Adeverinta medicala pentru intrare in colectivitate
  •     Copie dupa Carte de Identitate
  •     Taxa de cazare ( intre 130- 200 lei , suma variabila in functie de Camin);
  •     Adeverinta pentru copiii cadrelor didactice (au dreptul la cazare gratuită).

Studenții sunt rugați să aibă asupra lor următoarele documente:

  •     Copie Carte Identitate
  •     Copie Certificat de naștere
  •     Aviz epidemiologic (de la medicul de familie)
  •     Copie pagina 1 carnet de student (cu exceptia studenților anului I)

În atenția studenților cazați în căminul VIII

În vederea optimizării relațiilor dintre Administrație și locatarii căminului și în vederea unei mai bune comunicări a aspectelor ce intervin în viața de zi cu zi a dvs, s-a decis înființarea unei modalități de sesizare a problemelor ce apar în cămin prin intermediul acestei pagini de internet.

Ca atare, va fi inserat un formular online prin care fiecare locatar poate sesiza și atenționa atât Administratorul, Consiliul Studențesc de Cămin sau Conducerea facultății asupra situațiilor ivite care necesită rezolvare. Tipurile de sesizări sau reclamații vor fi divizate în mai multe categorii, corespunzătoare unuia sau altui serviciu care deservește căminul dvs. Vă rugăm ca aceste sesizări să fie făcute la modul cel mai serios posibil. Prin formularul de mai jos veți comunica felul problemei care, sperăm, să ajungă mai eficient la persoanele responsabile, crescând astfel gradul dvs de satisfacție în privința calității cazării în căminul VIII.

Toate sesizările trebuie să conțină datele dvs personale, cele de contact, camera în care sunteți cazați cât si problema pe care o sesizați. Daca problema dvs nu se încadrează în categoriile listate, vă rugăm să o semnalați la categoria “nu știu exact cui să mă adresez".

Fomular sesizări/reclamații

Consiliul studențesc de cămin

Președinte Răzvan Marinescu: 0723 179 991

Vicepreședinte Radu-Nicolae Vidrighin: 0743 370 152
Membrii comitet:
Oana Vărăreanu: 0773 389 796
Alexandru Pralea: 0755 370 137
Theodor Trandafir: 0754 831 101
Georgiana Petruse: 0749 904 360
Adrian Vlașin: 0748 459 954

Prezentare cămin studențesc VIII Hașdeu

Localizare Google maps

Atenție! Încasarea regiei de cămin se face în perioada ultimelor 5 zile lucrătoare ale lunii,  între orele 9-15. Pentru cei care nu achită taxele în decursul acestei perioade se aplică penalizările prevăzute în Contractul de Închiriere.

Alte perioade de achitare a taxelor- în fiecare Marți, orele 9-15

Depășirea cu peste 30 zile a termenului de plată a taxelor poate duce la rezilierea contractului, evacuarea silită sau chiar acționare în justiție.

Vă rugăm consultați orarul încasărilor afișat la camera Administrației!

prodecan.social.fmv@usamvcluj.ro

Comisia de cazare Facultatea de Medicină Veterinară Cluj Napoca

  • Gudea Alexandru- președinte comisie
  • Balea Nicolae – administrator cămin VIII
  • Răzvan Marinescu
  • Pop Diana- secretar FMV
  • Bosca Ioana Alexandra
  • Bucur Paula-Alexandra